Pealeht arrow Offroad arrow Klaperjaht 2008

MEIE TEAM

Team "MAASTURID" alates 2006
(Team "Väike Mitsu" 2004-2005)

Kuna oleme aastaid erinevate maasturitega oma töös ja igapäevaelus kokku puutunud, sai ka lõpuks offroad võistlussarjades osalema hakatud. Aktiivselt tegime offroadiga algust 2004 aasta talvel. Selleks ajaks olime ümber ehitanud Mitsubishi Pajero 3.0 V6 millega võistlesime klassis TR-2.

2005 aastat alustasime juba teise masinaga, milleks oli TOYOTA LC 70 2.4TD aastast 1987.
2007 aastast oleme võistlemas taaskord uue masinaga, milleks on aga endiselt TOYOTA LAND CRUISER 70 3.0TD 1991a.

Rattad: 265 75 R16 Malatesta Kaiman
Vints:
Come Up DV-9
GPS:
Garmin
Arvuti:
IBM Thinkbad X23
Kompressorid:
T-MAX / ARB
Diferentsiaalilukud: Tagasillas LOCK RIGHT, Esisillas ARB

Meie tegemisi toetavad:
Roosna-Alliku Maasturid
Roosna-Alliku Pakiauto.
Klaperjaht 2008
Image Nädalavahetusel peeti Valgamaal maha juba traditsiooniliseks kujunenud maasturite osavus-ja kestvussõit ¥ Nissan Klaperjaht 2008¡. Klaperjahil võisteldi kuues erinevas võistlusklassis: klassid TR1, TR2, TR3; vabamate tehniliste reeglitega 4X4 vaba klass; ATVde võistlus ning enduro mootorrataste off-road võistlus. Tänavune Klaperjaht meelitas Tõrva külje alla Jõgevestesse ootamatult palju publikut, võistlust jälgis ligikaudu 5500 inimest. Kokku võttis Klaperjahist osa üle 150 meeskonna Eestist, Lätist, Leedust ja Venemaalt. Kõige arvukama osalejate hulgaga võistlus peeti maha ATV klassis kus startis 57 masinat. Kõigis masinaklassides oli vajalik sõita ka orjenteerumis etapp, et ära määrata stardikoht(intervall) laupäevasel ja pühapäevasel võistlussõidul. Selle aasta võistluse naelaks oli Pariis–Dakari võistluskorda ehitatud Nissan Navara rallimaastur, mille roolis tegi demonstratsioonsõite Markko Märtin. 25-st registreerunud meeskonnast sai team ¥Maasturid´orjenteerumis etapil tulemuseks 4 stardikoha. Stardipauk TR-1 võistlusele anti pühapäeva päraslõunal.Võistluskäik siis järgmine,kolme tunniga tuli läbida võimalikult palju ringe ettemärgitud 6km. raskel rajal. Kuna ilmataat oli võistluseelsetel nädalatel ohtralt vihma jaganud siis kajastus see kohe ka raja raskuses.Vett oli rajal oluliselt rohkem kui eelnevatel aastatel,seega oli taaskord oluline õige trajektoorivalik,et mitte mudasse uppuda.Eelviimasel ringil tuli sõiduvea tõttu vahetada rehv mis tuli velje pealt lahti ja paaril korral tuli ka generaatorit mudast puhtaks pesta ja koputada,et see töötaks .Peale kolme tundi kihutamist ja vintsimist pidime aga tunnistama kahe Venemaa võistkonna paremusega ja leppima 3 kohaga.
Septembri teises pooles oleme aga stardis Venemaal,võistlusel Vepski Les. .

Võistluse koduleht:
"Klaperjaht 2008"
TULEMUSED:
"Klaperjaht 2008"
 
< Eelmine   Järgmine >