Pealeht arrow Offroad arrow Vepski Les 2008

MEIE TEAM

Team "MAASTURID" alates 2006
(Team "Väike Mitsu" 2004-2005)

Kuna oleme aastaid erinevate maasturitega oma töös ja igapäevaelus kokku puutunud, sai ka lõpuks offroad võistlussarjades osalema hakatud. Aktiivselt tegime offroadiga algust 2004 aasta talvel. Selleks ajaks olime ümber ehitanud Mitsubishi Pajero 3.0 V6 millega võistlesime klassis TR-2.

2005 aastat alustasime juba teise masinaga, milleks oli TOYOTA LC 70 2.4TD aastast 1987.
2007 aastast oleme võistlemas taaskord uue masinaga, milleks on aga endiselt TOYOTA LAND CRUISER 70 3.0TD 1991a.

Rattad: 265 75 R16 Malatesta Kaiman
Vints:
Come Up DV-9
GPS:
Garmin
Arvuti:
IBM Thinkbad X23
Kompressorid:
T-MAX / ARB
Diferentsiaalilukud: Tagasillas LOCK RIGHT, Esisillas ARB

Meie tegemisi toetavad:
Roosna-Alliku Maasturid
Roosna-Alliku Pakiauto.
Vepski Les 2008
ImageEURO 4X4 CHAMPIONSHIP 2008 III OSAVÕISTLUS „VEPSKI LES“ VENEMAAL(17-21.09)
Mõed read meie tegemistest Vepskis.
Võislus toimus Venemaal Leningradi oblastis.Teekonna pikkuseks kujunes Roosna-Allikult sinna 700km.
Võistlus koosnes seekordki kahest osast.Kõigepealt tuli sõita proloog,mille alusel starditi järgneval päeval põhitrassile. Proloogile startisime 5-nda autona ja lõpetasime napilt teisena kuna selleks ajaks olime ise küll möödunud kõigist eelpool startinutest aga meile jõudis järgi Vene võiskond (Hänninen). Kuna ta startis meist 1h hiljem ja tegi kiiret sõitu,oli peale proloogi meie kaotus talle põhitrassile minnes 1,5h.
Reede hommikul kell 08.40 startisime esimesele katsele ning selle läbimiseks kulus ilma probleemiteta ühtlases tempos sõites kusagil 11h. Kusagil poole trassi peal jõudsime järgi liidrina startinud Hänninenile.(ega seal ees kerge rada leida pole)Veidi edasi möödusime ka varem startinud TR-2 masinatest(rada oli TR-1 ja TR-2 masinatel sama) Peale seda oli vahefiniš laagri juures ja kohe start järgmisele pikale katsele.
Kuna iga 24h jooksul tuleb 6h magada ja seda tuleb alustada 21.00 ja 01.00 vahel,siis pidime napilt 1.5h varem laagri juurest lahkuma ja magama metsas.
Teise etapi algus oli vana tuntud savitõus ja sellele järgnes väga vesine metsaalune.Trassi lõpu pool lõpetas ka meie generaator voolu andmise ja tuli remont ette võtta.Selgus,et enne võistlust pandud uued harjad oli see savi lihtsalt ära söönud.Panime uued harjad sisse ja generaator peale aga ei midagi,laadimist polnud ikka.Uuesti generaatori maha ja pulkadeks ning selgus,et üks ühendus oli veidi lahti jäänud.Panime uuesti peale ja siis kõik toimis aga sellega olime kaotanud 50min.
Taaskord vahefinišisse jõudes tõdesime,et meie vahe liidriga endiselt 1.5h.Selle etapi läbisime ka kusagil 12+6h(6h magamise aeg).Lõpuks oli jäänud veel kaks katset,eelmiste aastate proloog aga tagurpidi.Seal olid meile rajavalikul abiks meie laagrist teised Eestlased,kelle abiga suutsime trassi esimese osa väga kiiresti läbida ja aega liidritega tagasi võita. Finišis selguski,et olime selle katsega vahet vähendanud 18 minutile.Paraku oli aga seda endiselt liiga palju kuna viimaseks katseks oli lühike Press Lap mida tuli iga katse vahel läbia ja seda sõitsime võitjaga praktiliselt ühet aega.Sellele katsele minnes oli aga genekas taaskord vigane ja nüüd polnud voolu mitte vähe aga laadis üle.Seega tuli teda pidevalt jahutada ja lõpuks eemaldasime juhtmed lahti et mitte vooluringi maha põletada.Lõpuks kaotus 20min.Kogu trassi pikkuseks koos ülesõitudega saime 376km! ja rajal olime põhitrassil 36,5h jutti.
Tulemuseks seekord igati vääriline teine koht kui arvestada,et 13 meie klassis startinud võistkonnast suutis kogu trassi läbida vaid 2 võistkonda.
 
< Eelmine   Järgmine >