Pealeht arrow Offroad arrow Ladoga 2009

MEIE TEAM

Team "MAASTURID" alates 2006
(Team "Väike Mitsu" 2004-2005)

Kuna oleme aastaid erinevate maasturitega oma töös ja igapäevaelus kokku puutunud, sai ka lõpuks offroad võistlussarjades osalema hakatud. Aktiivselt tegime offroadiga algust 2004 aasta talvel. Selleks ajaks olime ümber ehitanud Mitsubishi Pajero 3.0 V6 millega võistlesime klassis TR-2.

2005 aastat alustasime juba teise masinaga, milleks oli TOYOTA LC 70 2.4TD aastast 1987.
2007 aastast oleme võistlemas taaskord uue masinaga, milleks on aga endiselt TOYOTA LAND CRUISER 70 3.0TD 1991a.

Rattad: 265 75 R16 Malatesta Kaiman
Vints:
Come Up DV-9
GPS:
Garmin
Arvuti:
IBM Thinkbad X23
Kompressorid:
T-MAX / ARB
Diferentsiaalilukud: Tagasillas LOCK RIGHT, Esisillas ARB

Meie tegemisi toetavad:
Roosna-Alliku Maasturid
Roosna-Alliku Pakiauto.
Ladoga 2009
Image 30.05-7.06.09 toimus venemaal juba 13. korda maailma suurim 4x4 maasturite orienteerumise- ja kestvussõit ¥Ladoga Trophy 2009´ kuhu kogunesid oma tehnika-, oskuste- ja ¥vaimujõu´ vastupidavuse proovilepanekuks ~170 võistkonda rohkem kui 10 riigist. Klassis TR-1 läks rajale 16 võistkonda(4 Eestist,1 Poolast,1Leedust ja ülejäänud Venemaalt) Esimesel katsel suutsime kohe väja sõita kiirema aja edestades teist Eesti võistkonda napi 2 minutiga.Järgmisel kahel katsel tegi kiiret sõitu üks Vene võistkond hõivates liidrikoha. Neljanda päeva katsel sai aga liidrikohal olnud Vene võistkonnale saatuslikuks ühe soo ületusel valitud vale trajektoor ja nad jäid sinna pikaks ajaks kinni ning sealt tiksus meie kasuks 1h ja 47min.Sellest katsest alates olime taas liidrikohal ja edsi kulgesid katsed väga kiires tempos kus edestasime ühel katsel teist Eesti võistkonda (Raua Aava/Mait Mumme) 4 sekundiga ja järgneval 1,5 min.Sellel katsel lõhkusid ka eelnevalt esikohal olnud Vene poisid oma Toyotal tagasilla ja kuna nad sinna osi ei leidud,olid nad konkurentsist väljas. Peale viienda päeva katsete track-ide(korraldajad panevad igale võistlusautole peale track loggeri ehk läbitud trassi-raja salvestaja) läbivaatamist läks ¥põrgu´ lahti.Kõigi eestlaste trassid olid nende andmetel läbimata ja selle tulemusena saime katselt maksimum aja mis kukutas meid kõiki oluliselt tahapoole.Õnneks polnud kõigil meil vead ühesugused ning meil oli siiski kogu trassi ulatuses rada olemas aga aparaadi vea tulemusel näitas,et me polevat justkui ühte punkti läbinud mis aga asus täiesti sõidetaval kruusateel ja peakohtunik luges selle õigeks.Siit edasi suutsime kuni viimase katse lõpuni oma edu hoida ja oodatud esikoht oli käes.Kahjuks jäid aga teiste Eestlaste tulemused endiseks ja lõpp protokollis olid teisel kohal Leedukad ja kolmandal Vene võistkond.
 
< Eelmine   Järgmine >